Νέα χρονιά, νέοι στόχοι!

Νέα χρονιά, νέοι στόχοι!

Τώρα που ξεκινά η καινούρια χρονιά βάζουμε στόχους για την επόμενη. Στόχοι που θα μας κάνουν καλύτερους σε διάφορους τομείς, στα προσωπικά μας, στα οικονομικά, στις σχέσεις με τους συνανθρώπους μας, στην εξωτερική εμφάνιση και φυσικά ποτέ δεν ξεχνάμε την υγεία μας καθώς από εκεί ξεκινούν όλα.

Νέες έρευνες επιβεβαιώνουν ξεκάθαρα πως η άσκηση συμβάλει απόλυτα στην υγεία μας, αναλυτικότερα στους παρακάτω τομείς

  • Μεγαλύτερη αντίσταση του οργανισμού στις ασθένειες.
  • Όχι πόνοι στην μέση ή στην πλάτη.
  • Πρόληψη προβλημάτων με την καρδιά.
  • Όχι αναπνευστικά προβλήματα.
  • Όχι μεταβολικές και νευρολογικές διαταραχές.
  • Όχι μυοσκελετικά προβλήματα.
  • Έλεγχος του ποσοστού λίπους και της παχυσαρκίας.
  • Ευεργετική επίδραση στις ασθένειες όπως η υπέρταση, η οστεοπόρωση και ο διαβήτης.
  • Μείωση ποσοστού  κάποιας μορφής καρκίνου έως και 25%.
  • Για τους μαθητές και φοιτητές καλύτερη απόδοση στα μαθήματα τους.
  • Για τους εργαζόμενους καλύτερη απόδοση στην δουλειά τους.
  • Μεγαλύτερη αίσθηση ενέργειας και ευεξίας.
  • Περισσότερη αντοχή, δύναμη μια ελαστικότητα των μυών.
  • Αποφυγή του καπνίσματος, του αλκοόλ και άλλων ανθυγιεινών συνηθειών.

Παραπάνω  αναφέραμε επιγραμματικά ορισμένα από τα οφέλη της άσκησης για την πορεία της ζωής μας. Κοιτώντας τα και αναλύοντας τα σκέφτομαι…

Πώς είναι δυνατόν να έχουμε έγκυρες έρευνες που να μας παρουσιάζουν  όλα αυτά τα μαγικά αποτελέσματα και παρόλα αυτά να μην παίρνουμε την απόφαση να αρχίσουμε έναν αθλητικό τρόπο ζωής ή ακόμη κι αν αρχίσουμε  τι μας κάνει να σταματάμε;

Η απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα δεν είναι και τόσο ξεκάθαρη, καθώς κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και με διαφορετική σκέψη. Απλώς θα πρέπει να γνωρίζουμε ορισμένες σταθερές οι οποίες αν τις ακολουθήσουμε θα βάλουμε δυνατά θεμέλια για την δια βίου άσκηση.

  1. Βασιζόμαστε σε ένα προπονητικό μοντέλο ΠΑΝΤΑ υπέρ της προοδευτικότητας, δηλαδή ξεκινάμε από κάτι απλό και οδεύουμε προς το σύνθετο και  από κάτι εύκολο προς το δύσκολο.
  2. Θέτουμε υψηλούς στόχους αλλά ρεαλιστικούς σε σχέση με το τι μπορούμε να πετύχουμε.
  3. Επικεντρωνόμαστε στις  βραχυπρόθεσμες ανταμοιβές, καθώς είναι αυτές που μας δίνουν κίνητρο για συνέχεια.
  4. Δημιουργούμε προπονητική ρουτίνα όσον αφορά την ώρα της προπόνησης, με αυτό τον τρόπο καταφέρνουμε να σχηματίζουμε μία συνήθεια.
  5. Χρησιμοποιούμε activity trackers ρολόγια έτσι ώστε να παρακολουθούμε τον στόχο της κάθε μας προπονητικής μονάδας.
  6. Άσκηση και διατροφή συνδυάζονται και τα αποτελέσματα  είναι σίγουρα.

Ξεκίνα την γυμναστική πριν κάποιο πρόβλημα υγείας σου χτυπήσει την πόρτα!!!  Πάρε την απόφαση το 2020 να είναι η χρονιά αφετηρία για  την δια βίου άσκηση και εκμεταλλεύσου  κάθε προσαρμογή σωματική και ψυχολογική. Μην ξεχνάς πως το σπουδαιότερο αγαθό  στην ζωή μας είναι η υγεία. Αν ψάχνεις ένα μέρος στο οποίο θέλεις να γυμναστείς αποτελεσματικά, ποιοτικά και ταυτόχρονα να ξεφύγεις από την έντονη ρουτίνα της καθημερινότητας σου, τότε το Benefit fitness & health αποτελεί ιδανική επιλογή για εσένα. Η ομάδα μας αποτελείτε από άρτια εκπαιδευμένους επαγγελματίες στον τομέα του Fitness and Wellness με συνεχή εκπαίδευση και έντονο ενδιαφέρον για συμμετοχή σε ελληνικά και διεθνή think tanks. Μας αρέσει το χιούμορ και η δράση. Η ζωή και η περιπέτεια. Αγαπάμε τον Αθλητισμό και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας.

Γυμνάζουμε χαμόγελα!!!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *