ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΑΣ

ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΑΣ

 Αυτό το διάστημα λόγω της κατάστασης που βιώνουμε θέλοντας και μη πολύ συχνά επισκεπτόμαστε το ψυγείο μας για διάφορα τσιμπολογήματα. Τόσες ώρες κλεισμένοι μέσα στο σπίτι όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο ψυγείο…

Αυτές οι μικρές ή μεγάλες «επιθέσεις» είναι μία συνηθισμένη κίνηση και κατά κύριο λόγο οφείλεται σε συναισθηματικούς λόγους. Οι επιλογές που κάνεις συνήθως δεν είναι οι καλύτερες, καθώς πιο εύκολο είναι να καταλήξεις με μία σοκολάτα παρά σε ένα μπολ φρουτοσαλάτας.

 Τέτοιες τακτικές επισκέψεις μας οδηγούν στην αύξηση του βάρους, κάτι το οποίο αδιαμφησβήτητα δεν επιθυμούμε. Αν θέλεις να αποφύγεις τις συνέπειες θα πρέπει αφενός να περιορίσεις την συγκεκριμένη συνήθεια και αφετέρου να κάνεις τις σωστές επιλογές όταν έχεις μία λιγούρα.

  • Πως θα περιορίσω τις επισκέψεις στο ψυγείο;

Αρχικά ας υποθέσουμε πως ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι πώς είμαστε ολόκληρη την ημέρα κλεισμένοι μέσα στο σπίτι….(μία απλή υπόθεση!)

Είναι συναισθηματικοί οι λόγοι ή αισθάνεσαι πραγματική πείνα;

Πιο απλά βαριέσαι και δεν έχεις τι να κάνεις ή πραγματικά πεινάς;

Σε κάθε περίπτωση θα μπορούσες να εφαρμόσεις τα εξής:

  1. Προγραμμάτισε τα γεύματα σου. Σχεδίασε τρία κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό,βραδινό) και τουλάχιστον δύο ενδιάμεσα σνακ. Η συχνή κατανάλωση γευμάτων θα μειώσει τις πιθανότητες να πεινάσεις.
  2. Μην παραλείπεις γεύματα, διότι υπάρχει η πιθανότητα να πεινάσεις σε τέτοιο βαθμό που να χάσεις τον έλεγχο στο επόμενο γεύμα.
  3. Βάλε πρωτεΐνη στα γεύματα και τα σνακ σου. Θα μειώσει την όρεξη σου  και θα σε κρατήσει χορτάτο για περισσότερο χρόνο. Για παράδειγμα κατανάλωσε το γιαούρτι σου με αποξηραμένα φρούτα και αμύγδαλα.
  4. Για τον ίδιο λόγο, βάλε τις φυτικές ίνες στη ζωή σου. Θα βρεις φυτικές ίνες στα προϊόντα ολική άλεσης, στους ξηρούς καρπούς, στα φρούτα και τα λαχανικά.
  5. Ξεκίνα μία προπόνηση, κάψε θερμίδες και θα ξεχάσεις για λίγο την ιδέα του φαγητού.
  • Τι να επιλέξω σε μία επίσκεψη μου στο ψυγείο;

Οι διατροφικές επιλογές που θα κάνεις παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Συχνά καταλήγουμε να κάνουμε λανθασμένες επιλογές τις οποίες και μετανιώνουμε. Αντιμετώπισε την λιγούρα βάζοντας ένα επιπλέον σνακ στο καθημερινό σου πρόγραμμα.

Το σπουδαιότερο βήμα που θα μπορούσες να κάνεις φυσικά είναι να γεμίσεις το κέντρο τον επισκέψεων σου (ψυγείο) με θρεπτικές τροφές που να σου δίνουν ενέργεια για τη διάρκεια της ημέρας.

 Επέλεξε φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι φτωχά σε θερμίδες αλλά πλούσια σε φυτικές ίνες και νερό που θα σε βοηθήσουν να αισθανθείς χορτάτος άμεσα. Ένα μέτριο μήλο θα σου δώσει περίπου 50 θερμίδες, ενώ μία πιπεριά περίπου 20. Οι ξηροί καρποί έχουν περισσότερες θερμίδες π.χ. 45 ανά 6 αμύγδαλα αλλά είναι πλούσιοι σε βιταμίνες, ωφέλιμα λιπαρά και φυτικές ίνες.  Μην ξεχνάς να πίνεις νερό. Απέφυγε τα γλυκά και το αλκοόλ. Αν και η ζάχαρη και το αλκοόλ θα σου προσφέρουν προσωρινή ικανοποίηση θα μετανιώσεις αναλογιζόμενος τις θερμίδες τους!

Φρόντισε να λείπουν τα γλυκά και φυσικά τα αναψυκτικά από το ψυγείο σου, ιδίως αν είσαι επιρρεπείς και σε νυχτοπερπατήματα στο ψυγείο σου. Φυσικά μην χάνεις χρόνο κάνε προπόνηση, κάψε θερμίδες και χαμογέλα…όλα θα πάνε καλά!

Αν θέλεις να μείνεις σε καλή φυσική κατάσταση τις μέρες που το γυμναστήριο μας θα παραμείνει κλειστό  κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο youtube ‘’benefit fitness and health’’ ώστε να ενημερώνεσαι με νέες προπονήσεις και άρθρα σχετικά με την άσκηση για υγεία.

#staysafe #stayhome #benefitfitnessandhealth  #fitfox  #wewillbebacksoon


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *