ΧΤΙΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ

ΧΤΙΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ


Στην χώρα μας βιώνουμε ιστορικές στιγμές, καθώς ο κορονοϊός έχει μπει για τα καλά πλέον στην καθημερινότητα μας. Η πολιτεία έχει πάρει τα απαραίτητα μέτρα έτσι ώστε να ξεπεράσουμε την κατάσταση όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα γίνεται. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μένουμε απομονωμένοι για κάποιο διάστημα στα σπίτια μας, αποτελώντας αδιαμφισβήτητα την σπουδαιότερη οδηγία των ειδικών.


Το ανοσοποιητικό μας σύστημα θα πρέπει να είναι σε εξαιρετική κατάσταση, έτσι ώστε να ξεπεραστεί κάθε περιπέτεια.

● Τι είναι το ανοσοποιητικό μας σύστημα;


Είναι το πολύπλοκο δίκτυό ενός οργανισμού που είναι υπεύθυνο για να
αμύνεται σε επιβλαβείς καταστάσεις παράγοντες όπως ιούς, βακτήρια και επικίνδυνες χημικές ουσίες. Σε κάθε εποχική αλλαγή ο ανθρώπινος οργανισμός βιώνει αλλαγές στα επίπεδα ενέργειας, μεταβολισμού ακόμα και στις διατροφικές προτιμήσεις. Φυσικό επακόλουθο της εποχικής αλλαγής είναι βέβαια και οι συχνές ιώσεις και τα κρυολογήματα λόγω της (πεσμένης
άμυνας) του οργανισμού.

● Βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν την άμυνα του οργανισμού

  1. Το υπερβολικό βάρος
  2. Το κάπνισμα
  3. Η έλλειψη ύπνου
  4. Η καθιστική ζωή
  5. Η αποφυγή του ήλιου
  6. Η τήρηση των κανόνων υγιεινής, τόσο στην καθημερινότητα (πλύσιμο
  7. χεριών κλπ.) όσο και στην μαγειρική και την διατροφή.

Η ισορροπημένη διατροφή είναι η βάση για την καλή υγεία, αλλά και
για ένα δυνατό ανοσοποιητικό ανοσοποιητικό σύστημα.

● Αντιοξειδωτικές τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και καταπολεμούν τις ιώσεις.

Τα Ω3 λιπαρά οξέα (λιπαρά ψάρια- σαρδέλες ,κολιός , σκουμπρί, σολομός και
πέστροφα) ξηροί καρποί , φιστίκια ,σουσάμι, σησαμέλαιο και λιναρόσπορο
βοηθούν στην τόνωση του οργανισμού στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου, της καρδιάς, στην μνήμη, στην ικανότητα μάθησης, την όραση ακόμη και την διάθεση.
Η βιταμίνη C (ωμές κόκκινες και πράσινες πιπεριές, ακτινίδια, μπρόκολο, ωμό λάχανο, φράουλες, λεμόνι, πορτοκάλια και χυμό ντομάτας) είναι ένας από τους καλύτερους συμμάχους του οργανισμού κατά των ιώσεων.
Η βιταμίνη Α (αυγό, ψάρι, γαλακτοκομικά , συκώτι)
Η βιταμίνη Ε (ελαιόλαδο, ξηροί καρποί) συμβάλει στην καλή λειτουργία του
ανοσοποιητικού συστήματος.
Η βιταμίνη D (λιπαρά ψάρια)
Τα ιχνοστοιχεία. Σελήνιο(ψάρια ,μαλάκια, σιτηρά, κρέας, αυγά, φιστίκια, ρύζι και ηλιόσποροι).

Η άσκηση αποτελεί φάρμακο για την υγεία μας

Ακόμη και τώρα που βιώνουμε στιγμές απομόνωσης μπορούμε να κάνουμε
σύντομες προπονήσεις μέσα στο σπίτι, που να μας κρατήσουν σε ένα καλό
επίπεδο μέχρι την στιγμή που θα λήξει η καραντίνα και επιστρέψουμε στην
καθημερινή μας απολαυστική προπονητική ρουτίνα.


Γενικά θετικά της άσκησης

  1. Μας κάνει χαρούμενους
  2. Δυναμώνει την καρδία μας
  3. Βελτιώνει την λειτουργία των πνευμόνων μας.
  4. Ξυπνά τα κύτταρα που φρουρούν την άμυνα μας.


Βασικά tips για πρόληψη

  1. Τρώτε φαγητά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.
  2. Περιορίστε την ζάχαρη ώστε να μειώνονται οι φλεγμονές, καθώς και τις τροφές με πολλά λιπαρά.
  3. Πίνετε πολύ νερό ώστε ο οργανισμός σας να είναι ενυδατωμένος.
  4. Υιοθετήστε την άσκηση στην καθημερινότητα σας για αντιμετώπιση του στρές –παίζει σημαντικό ρόλο τόσο στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού όσο και στην συνολική υγεία του ανθρώπινου οργανισμού.
  5. Η διάρκεια και η ποιότητα του ύπνου μπορούν να επηρεάσουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

Ανακεφαλαιώνοντας για να μπορεί το σώμα μας να αντιμετωπίσει τους
εισβολείς και να θεραπευτεί οφείλουμε να το προετοιμάσουμε εγκαίρως με
σωστή διατροφή, τακτική άσκηση, και με προσπάθεια για πνευματική ευεξία. Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα βάζουμε δυνατές βάσεις ώστε να ξεπεράσουμε με επιτυχία τις δύσκολες στιγμές που βιώνουμε και βγαίνοντας πιο δυνατοί να επανέλθουμε σε κανονικούς ρυθμούς.

Αν θέλεις να μείνεις σε καλή φυσική κατάσταση τις μέρες που το γυμναστήριο μας θα παραμείνει κλειστό κάνε εγγραφή
στο youtube chanel, benefit fitness and health:

https://www.youtube.com/channel/UCMNOw2c1PKIXK6EERESfVug
ώστε να ενημερώνεσαι με νέες προπονήσεις και άρθρα σχετικά με την άσκηση για υγεία.

#staysafe, #stayhome, , #benefitfitnessandhealth, #fitfox #wewillbebacksoon


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *